Informació coronavirus

L’entitat ha adoptat totes les mesures necessàries per garantir que les persones per i amb les que treballa estiguin en la màxima situació de confortabilitat.
Actualment el Centre Especial de Treball i el Centre Ocupacional estan tancats. Tanmateix, el personal dels serveis està duent a terme un seguiment sistematitzat a les famílies de les persones usuàries i als treballadors del CET. També els hi dona pautes i els ofereix assessorament en diferents assumptes. Un compromís amb les persones inqüestionable i molt d’agrair.

Les Llars Residències no han parat la seva activitat. S’han pres estrictes mesures de confinament evitant visites de familiars i endurint més encara les mesures de prevenció. S’han incrementat al màxim els protocols de seguretat per a aquesta situació. La Direcció i el personal del Servei, en una demostració de vocació i compromís encomiable, vetllen per a les persones que actualment hi resideixen, estiguin mínimament exposades a la propagació del coronavirus.

Entre tots ens en sortirem. Força i ànims!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *