L'Entitat

La Asociación ALPI és una entitat sense afany de lucre que treballa per a la promoció personal i social i inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies.

Alpi vol aportar una funció de sensibilització amb el propòsit de normalitzar la vida de les persones en societat.

Som el que fem

Actualment, treballem i col·laborem, conjuntament, amb altres entitats de la ciutat, fent més enriquidor el treball, així com participant en diferents activitats del barri (Mostra d’entitats)

Tots i totes, conjuntament amb les famílies, seguim i continuem treballant, per aconseguir la integració i la participació plena del col·lectiu, així com mantenir i donar resposta a noves necessitats.

A dia d’avui, continuem fent molta feina i tot, i les dificultats econòmiques, es dediquen importants esforços a dinamitzar projectes de Responsabilitat Social Corporativa, amb la intenció de donar a conèixer la realitat de les persones amb discapacitat intel·lectual i aconseguir fonts de finançament alternatives. Complint amb la legislació vigent, de manera global i transversal, ètica i coherent satisfent així expectatives i necessitats en totes les àrees de l’associació i el seu entorn.

Amb tot plegat, continuem mirant al futur amb il·lusió i ganes d’anar avançant i seguir fent història.

Missió

La asociación ALPI és una entitat sense ànim de lucre que treballa per a la promoció personal i social i inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies.

Alpi vol aportar una funció de sensibilització amb el propòsit de normalitzar la vida dels usuaris en societat.

Visió

ALPI és una associació compromesa, coherent, empàtica, natural i creativa, tant internament com externament, que cerca la màxima visibilitat, integració i reconeixement a la vida comunitària de l’Hospitalet del Llobregat.

ALPI fomenta la millor qualitat de serveis integrals mitjançant l’adquisició de recursos econòmics provinents de diverses fonts de finançament i una base àmplia de socis.

Valors

ALPI és una entitat de l’Hospitalet del Llobregat sense ànim de lucre, estable i fiable, arrelada a la ciutat des del 1968, que compleix una funció social treballant amb persones amb discapacitat intel·lectual.

A través de diversos serveis ofereix atenció integral, acollidora i personalitzada – tant als usuaris i les seves famílies, com a clients i empreses-, practicant l’escolta activa i l’empatia, amb un equip de professionals dinàmic.