ENFANGA'T AMB NOSALTRES

Per a Empreses

Projectes de Responsabilitat Social Corporativa per a institucions

Què és la Responsabilitat Civil Corporativa?

La Responsabilitat Social Corporativa es el compromís de les empreses amb la societat que els envolta.

Cada vegada mes, els consumidors tenen consciencia social i mediambiental i demanen a les empreses que també ho demostrin. Això contribueix amb més vendes i amb més confiança envers a aquelles entitats que ho posen en pràctica.

“Crear un negoci fort i construir un mon millor no son metes contradictòries, ambdós son ingredients indispensables per a llarg” William Clay Ford Jr., Ford Motor Company

Com pot la teva empresa col·laborar amb ALPI

Des de Alpi done’m un ampli ventall de possibilitats amb les que tú o la teva empresa podeu col·laborar en la nostra tasca social.

Si vols sapiguer més possa’t en contacte amb nosaltres i t’explicarem com fer-ho.

Que diuen de nosaltres?

Per a nosaltres Alpi; és un gran grup de persones i un gran projecte de vida.
Assemblea de Creu Roja de L'Hospitalet
Lloc de vida, de treball, d'acompanyament, d'oportunitats a persones que les necessiten i molt.
Enric Roldan
Mestre de i Escriptor
Alpi és un lloc màgic on totes les persones comparteixen el mateix objectiu... ser feliços!!! Ànims, endavant sou únics!!!!
Conchi Almecija
Presidenta de catalana escèniques Somnis
Jo vaig descobrir-vos a partir del projecte i servei que realitzeu amb el centre educatiu, Fax. Per a mi, va ser un plaer compartir idees projecte. El primer que vaig veure en vosaltres va ser la iniciativa, la il·lusió amb la que avanceu en un projecte compartit que trenca barreres; fent de les diferents persones una riquesa de la que poder aprendre i comprendre el món.
Maria José Pérez
Regidoria d'Educació. Àrea de Serveis a les Persones. Ajuntament de L'Hospitalet
Per mi Alpi es davant tot humanitat. Tant de bo la societat en general estigués impregnada de la innocència, alegria i sobretot la mirada neta d'aquestes persones tan especials. El personal que treballa amb ells es de matrícula d'honor.
Blas Salvador
Subdirector de la Escola Alpes
Centre que acull de forma familiar a persones amb discapacitat i que els ajuda i tracta de forma professional.
Mayte Ortega
Cap del Centre Educatiu FAX
Alpi; Companys de la Ciutat amb els que compartim estones meravelloses de treball i d'esbarjo. Tots per un mateix objectiu! la inclusió.
Guillermo Río
President de la Fundació Esportiva L'Hospitalet Atlètic
Gràcies a Alpi tenim una societat més humanitzada. Aquest es el benefici que en treu la Fundació, ja que el seu esperit solidari i integrador ens engrandeix com a escola transmissora de valors. Tots i totes podem!
Fundació Esportiva L'Hospitalet Atlètic
Alpi ens demostra que la inclusió laboral i personal és possible i que compta amb nosaltres per fer-la realitat mostrant-nos el camí de la col·laboració i inclusió.
Carmen Parra
Catedràtica Social, UAO CEU, Professora de dret Internacional, Càtedra UNESCO