ENFANGA'T AMB NOSALTRES

Fes una Aportació

Gràcies a les donacions podem realitzat projectes i donar continuitat als nostres serveis per a la millor de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat Intel.lectual de la entitat.

Col·labora amb una donació

Si ets una empresa o entitat jurídica, si be la donació es una despessa no deduible, en canvi, quan col.labores amb una entitat com la nostres, pots aplicar-te una deducció en quota de l’Impost de Societats, i per tant, t’estalvies impostos, per import del 35% de la teva donació i el 40% si portes més de 3 anys col.laborant amb nosaltres.

Recorda que el tipus del IS és del 25%, en canvi, la deducció és del 35% o del 40%, per tant, si dones a una entitat com mosaltres, aconseguiràs estalviar impostos.

Fes una Aportació

Select Payment Method
Personal Info

Perquè la teva donació sigui deduïble d'impostos has d'incloure en el 'comentari' el teu NIF, codi postal i població.

Per fer una donació offline, et facilitem dues opcions:

TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA

Pots realitzar la teva aportació fent una transferència al número de compte de ALPI:

ES71 0075 0247 16 0600293007

Indica que la donació és per «Asociación Alpi»

XEC BANCARI

Per realitzar la teva aportació mitjançant xec et demanem que, si us plau, seguiu aquestes instruccions:

Fer el xec perquè s'aboni a «Asociación Alpi»
En el xec, si us plau, indica que la donació és per «Asociación Alpi»
Si us plau, envia el teu xec per correu postal a:

Asociación Alpi, Avda. Can Serra, 60 · 08906 L’Hospitalet de Llobregat (Barcelona)

Totes les contribucions seran reconegudes amb gratitud i són deduïbles d'impostos.

Terms

Donation Total: 20.00€